Wtedy rzekło Bóstwo do A'lel: «Idź do przywódców i powiedz im: To mówi Pani: Okażcie litość słabszym, zaprzestańcie wojnom między braćmi i siostrami innych gatunków. A jeżeli nie spełnicie prośby, to dotknę całe stado wasze plagą szczurów. Tunele i ulice zaroją się od nich. Wejdą do metra i wagonu twego, do sypialni twojej, do łoża twego, do wagonów sług twoich i ludu twego, jak również do ich posłań i mis. Szczury wślizną się i do ciebie, i do twego ludu oraz do twoich sług». Pani rzekła do A'lel: «Powiedz Viy Curay'owi: Wyciągnij łapę i laskę na miasto, tunele, ulice i wprowadź szczury do ziemi psów». Viy Curay wyciągnął łapę swoją. Zawołała więc Blodhundur A'lel i Viy Curay'a i rzekła: «Proście Panią, żeby usunęła szczury ode mnie i od ludu mego». Odpowiedziała A'lel przywódczyni: «Będę prosić za ciebie, za twoje sługi i za lud twój, by Pani oddaliła szczury. I rzekła A'lel: Stanie się według słowa twego, abyś poznała, że nie ma nikogo jak Pani, nasza Bogini. I szczury odejdą od ciebie. Ale musicie zawrzeć pokój z całym Stworzeniem ziemskim». Potem A'lel z Viy Curay'em odeszli od przywódczyni, a A'lel błagała Panią o spełnienie obietnicy, jaką w sprawie szczurów uczyniła przywódcom. Psy nie dotrzymały jednak słowa i szczury rozbiegły się po ich domu, ich ziemi, nękając przywódców i ich lud oraz ich sługi.
Obowiązujące etykiety: Druga Plaga, Pięć Plag, Event
Każdy cykl zadań może odebrać maksymalnie 15 HP.
Psy, które posiadają więcej niż 7 punktów Wytrzymałości lub 9 punktów Szybkości narażone są na straty w wysokości maksymalnie 8 HP. Jeśli postać posiada minimum 10 punktów Siły, nie musi czekać na potwierdzenie udanej walki ze stadem szczurów - z góry zapewnione ma zwycięstwo. Oczekuje wówczas jedynie na przyznanie nagród, komentarz Mistrza i werdykt w kwestii utraconych Punktów Życia. Szczury mogą atakować Sforzan w imieniu MG nawet wtedy, gdy nie wykonują oni akurat żadnego polecenia, podczas dowolnego wątku. Należy uwzględnić takowe sytuacje w dalszych odpisach.
Za każdym razem, kiedy upolujecie gryzonia bądź ich grupę, macie obowiązek zdecydować, czy zostawicie je jako pokarm dla całej Sfory, czy też spożyjecie na miejscu albo ukryjecie dla siebie, we własnym wagonie, nie dzieląc się z nikim.
We will find a way through the dark
To dobry czas, by odpalić swój niezawodny nochal i wytropić kilka skupisk szczurów, czyż nie? Wykorzystaj swój niesamowity psi zmysł węchu i nie pozwól się nikomu wyprowadzić na manowce, tylko prosto do gniazda upierdliwych gryzoni, by zrobić z nimi porządek.
Nagrody: +4 do losowych statystyk, +8 kości
|
I came in like a wrecking ball!
Udało ci się wyniuchać gniazdo szczurów? Wyśmienicie! To odpowiednia pora, by się go pozbyć, żeby szkodniki znalazły sobie inną miejscówkę, najlepiej piętnaście kilometrów poza miastem. Zniszcz ich dom, pokaż im, na co zasługują! Metoda jest w pełni dowolna. Skuteczność sprawdzi się z czasem.
Nagrody: +5 do losowych statystyk, +9 kości
|
Would you kill, kill, kill for me?
Piszczące małe bestie zaczęły krążyć wokół ciebie, uciekając z siedliska, które próbowałeś zniszczyć. Atakują cię, próbują przepędzić, jednak musisz im udowodnić, że to ty tutaj jesteś panem i dyktujesz zasady. Zagryź resztę niedobitków, które nie przepadły razem z ich gniazdem.
Nagrody: +6 do losowych statystyk, +10 kości, Wyjec
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz