Pogodynka
Pora roku: lato
Oto czas, który niegdyś kojarzył się i ludziom, i ich czworonogom z wakacjami. Niektórym dopisywało szczęście i towarzyszyli swym właścicielom w rozmaitych podróżach, inni zaś, przerzucani z rąk do rąk, od babci do ciotki, czuli się odrzuceni i niechciani. W dzisiejszych czasach lato przynosi jedynie nieznośne upały, które błagają o wywieszenie jęzora, a wraz z przygrzewającym słońcem wzmacnia się odór szwendaczy, wędrujących między lasem a ruinami. To także sezon najsilniejszych burz, tornad i innych anomalii pogodowych, siejących chaos. Deszcze są ciepłe, powyłupywane chodniki miasta rozgrzane i gotowe do smażenia na nich jajek, bekonu i poduszek psich łap, a zombie - rozleniwione i spowalniane szybszym rozkładem ciał.
Wędrowny Handlarz
Aktualnie jest nieobecny.
Hej, dzieciaki, chcecie może trochę świeżego towaru? Mam tu coś na młodość, na starość, na szybkiego samobója... A może chcesz żyć wiecznie albo urodzić bachora... ekhem, szczeniaka, bez niczyjej pomocy? No już, chodź, rozejrzyj się, nie pożałujesz! Charcik, zadowolony z zysków, zapewnił psiaki, że niebawem wróci na tereny stada, by ich skroić z kolejnej porcji Kostek. Zrozumiał, że kluczem do sukcesu są zniżki!
Stan Sfory
Stan: Zagrożenie klęską
Mroczne dni nadeszły... Sforzan dopadły rozmaite, ciężkie do zgryzienia nieszczęścia, które przepowiedziała im dwójka przybyszów - A'lel i Viy Curay. Ponadto skąpa ilość łowców w stadzie z wolna zaczyna zbliżać psy do wielkiego głodu, bo ileż pożywienia może zapewnić jeden czy dwójka polujących? Dziś pewne jest jedno: dopóki plagi trwają, nikt nie zazna spokoju, żaden żołądek nie zapełni się do cna, a suchość w pyskach i strach będą nam stale towarzyszyć. Strzeżcie się, bo biada tym, którzy nie dołączą do grupowej akcji ratowania Sfory albo spróbują przetrwać w pojedynkę!

16 lipca 2020

Event


Od czasu do czasu w Sforze pojawiają się obcy, którzy nie chcą zasilić jej szeregów, za to korzystają z pomocy tutejszych medyków bądź zielarzy, a także mogą liczyć na skąpy poczęstunek od przywódców. Wszystko to pod warunkiem, że są przyjaźnie nastawieni.
Pewnego letniego popołudnia na tereny stada zawitały dwie psie facjaty, żeńska i męska, które przedstawiły się jako A'lel i Viy Curay. Byli uprzejmi, wyciszeni i poprosili o schronienie oraz strawę. Zgodnie z życzeniem, otrzymali pomoc. Przez dwa dni bacznie obserwowali działania Sforzan. Byli także świadkami walki z przedstawicielami ludzkiego gatunku, których psy potraktowały brutalnie, mimo że żaden człowiek ze spotkanego duetu nie wykazywał chęci walki. Byli wręcz bezbronni. Sytuacja rozgniewała A'lel i Viy Curaya i skłoniła ich do próby przekonania psów ze stada, aby ich nastawienie było bardziej pokojowe względem innych stworzeń. Propozycja została odrzucona, szydzono z ich naiwności. Wtedy, jak jeden mąż, zupełnie jakby przemawiali wspólnym głosem pozbawionym emocji, ale donośnym i jakby byli w transie, ostrzegli psy przed karą, jaka spłynie na nich, jeśli nie dostosują się do miłosiernego traktowania innych zwierząt. Nikt nie wziął na poważnie ich przemówień.
Siedem dni później, podczas których wszystkim stale towarzyszyło uczucie bycia obserwowanym, wrócili wczesnym rankiem nad rzekę, gdzie zastali Malcolma i Blodhundur. Mieli dla nich wiadomość... Czyżby nasze dni były policzone?

Informacje o evencie

• Wydarzenie opiera się na pięciu plagach (jakich - dowiecie się wraz z upływem czasu i pojawianiem się kolejnych etapów), zainspirowanych egipskimi klęskami zawartymi w Biblii. Z tego też powodu pojawiać się będą cytaty z niej, zmodyfikowane odpowiednio na potrzeby naszych realiów.
• Każdy etap eventu trwa około 2 tygodni. Po informacji o rozpoczęciu kolejnej części, nie wolno już kontynuować wątków czy zadań z poprzedniej.
• Jak widzicie, powyżej pojawiło się słowo ZADANIA. Z każdym etapem wiążą się konkretne polecenia, które będą gwarantować waszym postaciom nagrody. Dodatkowo: z każdej pojedynczej części będzie wyłaniania najbardziej zaangażowana osoba (Uwaga! Niekoniecznie osoba, która napisze najwięcej opowiadań nią zostanie. Równie dobrze odznaczona w ten sposób może zostać psina, która napisze mniej opowiadań, ale włoży w nie więcej pracy), która będzie otrzymywać bonusowe fanty. Ponadto na koniec eventu będziecie mieć okazję zasiąść na podium jako Sforzanie, którzy najlepiej sobie z nim poradzili. Warto zawalczyć o pierwsze miejsce...
• W opowiadaniach, które będą rozgrywały się w czasie rzeczywistym (oczywiście, mowa o rzeczywistości na blogu) muszą pojawiać się elementy i zmiany, które zadzieją się w wykreowanym przez nas świecie. Nie należy ich ignorować w fabule, nawet jeśli nie bierze się bezpośrednio udziału w wydarzeniu.
• Opowiadania związane z eventem muszą być oznakowane dodatkowo następującymi etykietami: Pięć PlagEvent oraz podtytułem każdego etapu, np. Pierwsza Plaga. Oczywiście, te z imieniem postaci, bonusem czy prowadzonym wątkiem także obowiązują.
• Zadania z wydarzenia możecie wykonywać w trakcie nowych bądź trwających już wątków z innymi osobami. Każde opowiadanie otagowane jako eventowe musi zawierać min. 500 słów.
• Wzór, wedle którego należy tytułować posty wygląda następująco:
[Pięć Plag] Od Imię postaci - Etap, np. [Pięć Plag] Od Blodhundur - Pierwsza Plaga bądź [Pięć Plag] Od Blodhundur CD. Malcolma - Pierwsza Plaga.
• Niektóre etapy mogą być bardziej ryzykowne od innych, co oznacza, że biorąc w nich udział zgadzacie się na odniesienie ran, stałe i tymczasowe okaleczenia postaci lub nawet poniesienie śmierci. Odpowiednie ostrzeżenia zawsze będą zamieszczane na początku każdej części eventu.
• Mistrz Gry czuwa nad wydarzeniem! Będziemy obserwować wasze posty i wtrącać do fabuły różnorodne przeszkody, utrudnienia czy też nagrody i bonusy, bezpośrednio związane z zachowaniami oraz decyzjami psów.
• Udział mogą brać postacie zarówno dorosłe, jak i szczenięta.
• Wykonywane zadania muszą być wykonywane w takiej kolejności, w jakiej zostały zapisane, od najłatwiejszego do najtrudniejszego. Powodzenie większości zależy od ingerencji Mistrza Gry. Opowiadania należy dodawać zakończone w taki sposób, by rezultat opisał MG.
• Posty eventowe, które przekroczą 1000 słów otrzymują podwojoną liczbę Kości z bonusu, tak więc za tysiąc otrzymacie ich aż dziesięć, za dwa tysiące dwadzieścia i tak dalej. Statystyki są przyznawane bez zmian.
• W razie pytań, możecie je zadawać na Discordzie na przeznaczonym do tego kanale.

Skrót



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz